Συγκεκριμένα, ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας σημειώνει στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε πως το ναυάγιο του Αγία Ζώνη ΙΙ έλαβε χώρα στις 9 Σεπτεμβρίου στις 02:45 τα ξημερώματα (σ. σ κατά την ομιλία του σήμερα στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής ο κ. Κουρουμπλής αναφέρει ως ώρα ναυαγίου τις 02:41) στα δυτικά του λιμανιού του Πειραιά.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τον EMSA το Αγία Ζώνη ΙΙ περιείχε 2.200 τόνους πετρελαίου και 370 τόνους πετρελαίου MGO (Marine Gas Oil), δηλαδή ο EMSA αναφέρει πως συνολικά το Αγία Ζώνη ΙΙ μετέφερε 2570 τόνους πετρελαίου και παραγώγων ενώ ο κ. Κουρουμπλής κάνει λόγο για 1819 τόνους πετρελαίου οι οποίοι φορτώθηκαν στα ΕΛΠΕ και για συνολικά 2550 τόνους φορτίου.
Η συνδρομή του EMSA για τον καθαρισμό της πετρελαιοκηλίδας ζητήθηκε στις 13 Σεπτεμβρίου, δηλαδή 4 ημέρες μετά το ναυάγιο και η ανταπόκρισή του ήταν άμεση καθώς βρέθηκε στο σημείο της μόλυνσης στις 11 το πρωί.
Υπογραμμίζεται πως ο EMSA αναφέρει σε σημείο της ανακοίνωσής του ότι το πλοίο Aktea βρισκόταν σε εμπορική αποστολή μέχρι και την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου αλλά δεν διευκρινίζει εάν είναι δυνατό να υποβληθεί αίτημα ενώ ένα πλοίο βρίσκεται σε αποστολή όπως σημείωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας στην Επιτροπή της Βουλής.
frezyderm παιδικη ακμη
αλέξης αναγνωστάκης
οι παλμοι του εμβρυου
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη την ανακοίνωση του EMSA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου